Hej och välkomna till min hästblogg.

Ja hej och välkomna till min häst blogg.
Den kommer handla om allt jag gör tillsammans med de underbara djuren av rasen häst ;)
Denna vackra varelse som vi får dela denna värld med.
Hästar är en stor del av mitt liv och har länge gjort de och kommer länge vara de :)

Vad kommer då denna hästblogg handla om om inte hästar...hästarna i mitt liv :)
Våra träningar,mot och med gångar och ja hur jag utveklas tesammans med dom.

En som kommer tas upp lär vara min älskade Varga som jag fick ta bort för 4 år sen så ni får tåla lite tjat om henne.Hon va verkligen mitt allt <3

Ni kommer även få höra en del om min lilla galning te katt Maiden (katten på bilden ;) )
Den katten kan hitta på sina hyss han hihi

nej vi får höras i nästa inlägg

//Tinisss

Unis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0